پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
استدلال دختر بچه نه ساله..
نوشته شده در دو شنبه 13 بهمن 1393
بازدید : 2886
نویسنده : محمد اسلامی
چند ماه پیش، دختر بچه ی نه ساله به اسم فاطمه با شبکه ولایت تماس گرفت و در برنامه ولایت و امامت، به کارشناسی آیت الله حسینی قزوینی سخنی گفت ومثالی زد که من متحیر ماندم البته این سخن را به گونه های مختلف شنیده وگفته بودم وسخن این دختر خانم عزیز این بود که وقتی خانم معلممون از کلاس بیرون میرود رو به من میکند ومیگوید خانم محمدی شما نماینده من تو کلاس هستید، یعنی معلم، اداره یک کلاس که جامعه کوچک چند نفره تشکیل میدهد را متقبل میکند به نماینده وجانشین خود پس چطور پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم اداره یک امت اسلامی را بدون نماینده وجانشین رها میسازند؟ مگر نعوذبالله پیامبر ص کمتر از یه معلم ساده میدانند؟چرا دور برویم وقتی ابوبکر در اواخر عمر خویش جانشین انتخاب میکند آیا جناب ابوبکر بیشتر از پیامبر ص میدانسته؟؟ خداوند عقل وقوه تفکر را به انسان داده تا استفاده نماید پس چرا کمی تعقل وتفکر نمیکنید؟ و در اینجا واجب شد نقل قولی از آیت الله طبسی انجام دهم.. آیت الله طبسی تعریف میکردند در مدینه یک وهابی به من گیر داد که مذهبت چیست؟! من گفتم: من سنی هستم! شخص وهابی گفت خب بعد پیغمبر صلی الله علیه وآله وسلم چه کسی را به عنوان خلیفه قبول داری؟! گفتم سیدنا ابوبکر را قبول دارم! گفت احسنت!بعد گفت خب بعدش؟ گفتم سیدنا عمر! لبخندی زد و گفت بعدش؟ گفتم سیدنا علی علیه السلام! داد زد وبا عصبانیت گفت پس عثمان رض چه شد؟! گفتم خب مردم عثمان رو عزل کردند که از صحابه بودند وعثمان رو کشتند واز خلافت برکنار کردند! با عصبانیت گفت به مردم چه که عثمان یاهمان خلیفه روبرکنار کنند؟؟؟ گفتم پس به مردم چه که کسی رو به عنوان خلیفه انتخاب کنند؟؟؟ وهابیه عصبانی شد و گفت تو رافضی هستی!!!!!! آری عزیزان وبرادران من، این همه دلیل فقط برای هدایت است و بس....

:: برچسب‌ها: دختر بچه نه ساله , آیت الله حسینی قزوینی , آیت الله سید عبدالله حسینی قزوینی , حوزه علمیه قم , آیت الله طبسی , آیت الله اسلامی , آیت الله خامنه ای , آیت الله حسن زاده آملی , آیت الله فاضل تبریزی , شهید مطهری , شهید باهنر , شهید رجایی , شهید بابایی , رسول مهربانی , شبهات وهابیت , شبهات شیعه , شبهات اهل سنت , استدلال قوی , عکس های ایرانی , عشقهای پایدار , عاشقان خدا , عاشق خدایی , حضرت امیرالمومنین علیه السلام , حجاب , نعمت , حجاب نعمت , عشق الهی , مجنون , لیلی , مجنون و لیلی , محمداسلامی , دکتر اسلامی , محمد علی اسلامی , محمد مهدی اسلامی , مسیحیت , یهودیت , زرتشتی , بابیت , بهائيت , مصری , محمدمرسی , مبارک , قذافی , باراک اوباما , شبکه های صدا وسیما , کلیپ های خنده دار , موزیک ویدئو , مناطق گردشگری , موضوعات مذهبی , داستانهای مذهبی , عبرتهای تاریخ , مناطق جفرافی , سید حسین اسلامی , ازدواج دائم , ازدواج موقت , خانواده , مشاور پزشکی , مشاور مذهبی , استدلال وبرهان شیعه , مرورگر موبایل , چتروم مذهبی , عزیزان اهل سنت , برادران اهل سنت , جناب ابوبکر , خلافت پیامبر ص , آیات قرآن , حکم زنان پیامبر ص , ام سلمه سلام الله علیها , حضرت آمنه س , حضرت آسیه س , حضرت مریم س , حضرت خدیجه س , حضرت زهرا س , شباب اهل جنت ع , جدیدترین نرم افزار , جدیدترین اخبار , جدیدترین موضوعات خاور میانه , جدیدترین بازیهای موبایل , جستجوگر موبایل , دهه فجر انقلاب اسلامی , هیئت بین الحرمین تهران , کربلایی جواد مقدم , سایت ذاکرین , کربلایی محمد مولا , ایام محرم , ایام فاطمیه س , ,



مظلوم ترین انسان عالم..
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1393
بازدید : 1579
نویسنده : محمد اسلامی
وقتی نامی از علی علیه اسلام میبریم دلمان آنقدر میگیرد که انگار هزاران بار مصیبت دیده است، مگر با علی ع چه کرده اند؟ فلسفه این چیست؟ دلیلش چیست؟ حکمتش چیست؟ آیا جوابی دارد؟ آیا از اینکه میگویند علی ع مظلوم ترین انسان در روی زمین است، راست است؟ چرا مظلوم است؟ مگر نمیتوانست ادعای حق خود کند؟ چرا به خاطر حفظ اسلام از حق خود گذشت؟ چرا اهل سنتی که ادعای پیروی از سنت رسول مهربانی ص را دارند آنگونه که که رسول اعظم ص، علی ع را ستایش میکرد ستایش نمیکنند؟ چرا گاهی وقتها اسم علی ع را میشنوند مغموم میشوند؟ چه بگویم از این درد نهفته دلم که هزاران سوال بی جواب دارد یا اینکه جوابی دارند ولی نمیشود بازگو کرد.. در این پستم به یک نمونه اشاره میکنم که هیچ گاه جوابی را نشنیده ام متاسفانه! پیامبر اکرم (ص) میفرمایند جنگ با علی ع جنگ با من است، انا حرب لمن حاربکم و سلم لمن سالمکم مسند احمد ج ۲ ص۴۴۲ .صحیح ابن هبان جلد ۱۵ ص ۴۳۳. مگر جنگ با رسول خدا ص جنگ با خدا نیست؟ پس جنگ با علی ع هم جنگ با خداست! خودتان قضاوت کنید وقتی عایشه رضی الله عنها باطلحه و زبیر به جنگ با علی ع رفتند چه جوابی برای این دارید؟ اصلا حکم خداوند در مورد زنان پیامبر ص چه بود؟ مگر آنها میتوانستند از خانه خارج شوند؟ پس دستور خدا چه بود؟ این به کنار، مگر رسول اعظم ص نگفته بودند جنگ باعلی ع جنگ بامن است؟ چرا به جنگ رسول خدا رفتند؟ اگر برفرض که بگوییم حرف شما مبنی بر وجود منافقین در میان سپاه حضرت امیر ع درست باشد آیا این بی حرمتی به حضرت ع نیست؟ چطور عایشه رض میتواند ولی، ولی مومنین نمیتواند حکم قاتلان را اجرا نماید؟ در صورتی که در میان قاتلان عثمان هم از صحابه بودند هم از تابعین! واز آن طرف معاویه لعنة الله علیه که جنگ صفین را به راه انداخت.. چرا کسی که با امیرالمومنین جنگ میکند وبه روایت پیامبر با رسول خدا ص جنگ میکند این همه قداست میدهید؟ وای بر کسانی که این پست را بخوانند و بر خود تلنگری نزنند! والله قسم من این را از روی عشق نوشته ام چون من درد دین دارم نه درد دگری..دوستی از عزیزان اهل سنت هم به بنده بد و بیراه گفته بود ولی من این را به پای خود آن شخص گذاشتم نه پای مذهبش، چون مذهبش یعنی پیروی کننده سنت پیامبر ص و سنت پیامبر ص غیر از توهین و ناسزا گفتن است..یاعلی مدد..

:: برچسب‌ها: عشق به علی ع , اهل سنت ایران , اهل سنت فارسی زبان , اهل تشیع , سردار سلیمانی , کوبانی سوریه , حضرت ابوبکر , جناب ابوبکر , حضرت عمر , جناب عمر , حضرت عایشه رضی الله عنها , حضرت عثمان , معاویه ابن ابی سفیان لعنة الله علیه , یزید بن معاویه , هند جگر خوار , لعنة الله علیهم اجمعین , حضرت علی علیه السلام , یاعلی مدد , جنگ صفین , جنگ احد , صحابه جلیل القدر پیامبر , صلی الله علیه وآله وسلم , کردستان , سیستان وبلوچستان , فاطمه سلام الله علیها , مسند احمد , صحیح بخاری , صحیح مسلم , نیشابوری , اهل بیت ع , منچستریونایتد , چلسی , منچستر سیتی , ایران , قزوین , آبگرم , همدان , زنجان , آذربایجان , تهران , منطقه هجده , منطقه خلیج فارس , خلیج فارس , موسیقی پاپ , علمای اهل سنت , علمای شیعه , امام خمینی , حضرت خامنه ای , عشق ولایت , طاووس یمانی , سیدحسن نصرالله , عماد مغنیة , سید صادق شیرازی , عمامه های انگلیسی , سردار آزمون , قوچان نژاد , جواد نکونام , علی دایی , علی پروین , فوتبال , والیبال , سید محمد موسوی , بنیامین بهادری , یک متر مکعب عشق , کعبه احساس , تمدن اسلامی , استاد رائفی پور , منطق شیعه , گروهک کوموله , چاکرا , ali , muhamad , omar , islam , eslam , iranan , iraq , qatar , mohammad eslami313 , ,



حرفی باشیعیان والبته با اهل سنت عزیز..
نوشته شده در شنبه 11 بهمن 1393
بازدید : 1411
نویسنده : محمد اسلامی
عزیزی از برادران شیعه به من وتقریبا به کسانی که مطالبی از کتب اهل سنت بر وبلاگ یا سایت قرار میدهند ایراد وارد کرد که چرا وحدت را از بین میبرید! مگذارید دشمنان از این همه بحث و دعوای بین شیعه و سنی استفاده کنند! این واقعا احسن دارد ولی نه باید افراط کرد نه تفریط، بعضی از شیعیان، کورکورانه به تبعیت از چند مداح وآخوند انگلیسی خیلی رفتارهای زننده ای نسبت به اهل سنت و مقدسات اهل سنت دارند و این مخالف سنت و روش اهل بیت علیهم السلام است چرا که خود اهل بیت ع هیچ گونه رفتاری ضد اهل سنت نداشته اندو از آن طرف عالمان بزرگ شیعه هم به تبعیت از امامان خود هیچ رفتاری ضد اهل سنت نداشته اند وندارند طوری که فتاوای خیلی از علما از جمله حضرت خامنه ای که فرمودند توهین به مقدسات اهل سنت حرام است واین حجت را برای تمام شیعیان تمام میکند ولی از آن طرف هم افرادی از اهل تشیع آنقدر از این طرف بوم افتادند که حتی حقایق را هم نمیگویند ومیگذارند اهل سنت هر چه میخواهند میگویند ولی آن شیعه جواب نمیدهد.. عزیزان اشتباه نکنید این فتوا دلیل بر این نیست که حقایق را نگوییم بلکه توهین نکنیم، درست است اهل سنت برادران ماهستند ولی آیا چون برادر و عزیز ما شدند نباید حقیقت را گفت؟؟ مثلا در خانه ای دو برادر زندگی میکند وپدر این دو فوت میکند،آیا این دلیل میشود این دو از حق هم بگذرند یا اینکه دوستانه بر سر حق خود صحبت کنند؟؟ در هر مذهبی افراطی هست ولی در مذهب شیعه افراط گری جایی ندارد واهل سنتی که این متن را میخوانند بدانند هر چه ما میگوییم در کتب معتبر خودتان هست و این ایراد را نباید به ما بگیرید بلکه باید به علما و کتب معتبر خودتان بگیرید ویا شاید به کسانی که مثل بت بزرگشان کرده اید.. تابه حال از خودتان پرسیده اید که چرا در کتب صحیح بخاری که بعداز قرآن صحیح ترین کتاب خود میدانید روایاتی از امیرالمومنین علیه السلام کم که چه عرض کنم ده دوازده تا است؟؟ مگر حضرت علی ع از بچگی در محضر رسول مهربانی ص نبوده اند؟؟ چطور از کسی که بیشترین زمان با رسول اعظم ص بوده اند روایت اینقدر کم واز ابوهریره که یک سال،آنهم در اواخر عمر بابرکت حضرت ص بوده است این همه روایات؟؟؟ از امروز به همین اندازه با شما درد و دل خواهم کرد..التماس دعا ویاعلی مدد..

:: برچسب‌ها: محمداسلامی , شیعه , اهل سنت , اهل تشیع , سنی , بدون عداوت ودشمنی , بدون تعصب , اهل بیت علیهم السلام , بحثهای بین شیعه وسنی , خلیفه اول , ابوبکر , عمربن خطاب , عثمان , معاویه بن ابی سفیان , ابوسفیان , عربستان سعودی , داعش , جمهوری اسلامی ایران , گوگل , یاهو , بازیگران صداوسیما , آهنگ های مذهبی , مذهبی , شیعیان جهان , اهل سنت ایران , ایرانی , وطن , میهن اسلامی ایران , محسن یاحقی , داریوش ارجمند , جواد مقدم , مداح های انگلیسی , آخوند های انگلیسی , عکسهای مذهبی , عکس های خنده دار , فیلم های سینمایی , دانلود آهنگ وفیلم , عکس وفیلم , آپارات , سایت ولیعصر , آیت الله قزوینی , ابوالقاسمی , یزدانی , روستایی , عباسی , اسلامی , ایرانی , فوتبالیستها , فوتبالیس , لیونل مسی , کیریستین رونالود , نیمار , دکتر روحانی , سریال جومونگ , عمرمختار , عمر عبدالرحمن , یانگوم , تاجرپوسان , سرزمین آهن , فیلمهای چینی , جمهوری خلق چین , japan , korea , china , deporte , mesii , ronaldo , brasil , veronica , jenifer , angelina , lima , bekham , العراق , داعشية , ايرانية , السعودية , نانس العجرم , الفلسطين , محمد العريفية ,



ده سوال وهابیون..
نوشته شده در جمعه 10 بهمن 1393
بازدید : 1339
نویسنده : محمد اسلامی
بنده فقط 10 تا سوال ازتون دارم تا مذهب شيطاني شيعه نابود شود. فقط هركس جوابي داره بايد فقط جواب سوال رو بده. يعني سوال رو قشنگ بخونه بعد جواب بده: 1- چرا حضرت علي در هيچ کجاي تاريخ (حتي در کتب شيعه) نفرموده اند که: عموم مردم در غدير خم با من بيعت خلافت کردند. (به خصوص پس از شهادت حضرت عثمان – در نامه ها و خطابه ها - که تمام دعواها بر سر خلافت حضرت علي بود ؟) 2- چرا هيچ يک (حتي يک نفر) از فرمانروايان و حاکمان عرب زبان (نه قبل از پيامبر اسلام و نه بعد از پيامبر اسلام) براي تعيين و معرفي جانشين خودش از کلمه مولي استفاده نکرده است ؟ (اگر اين واژه معناي خليفه و اولي الامر و جانشين مي دهد !) 3- چرا جوانان طرفدار حضرت علي در سقيفه بني ساعده به واقعه بيعت با حضرت علي در غدير خم هيچ اشاره اي نکرده و به جاي آن مي گويند: لا نبايع الا عليا (ما بيعت نمي کنيم مگر با علي) در حاليکه اگر در غدير خم بيعت کرده بودند بايد مي گفتند: ما بيعت خود با علي را نمي شکنيم ! 4- ما مي دانيم که بسياري از مردم مدينه و قبائل اطراف در غدر خم حاضر نبوده اند چرا پيامبر اسلام پس از بازگشت به مدينه از اين تعداد براي حضرت علي بيعت نمي گيرند ؟ 5- چرا در خصوص اين واقعه مهم (يعني شکستن بيعت 120 هزار نفر) هيچ مثل و شعري در همان زمان ساخته نشد ؟ و بر سر زبانها نيفتاد ؟ 6- چرا در قرآن کريم، صراحتا نام حضرت علي به عنوان خليفه و جانشين نيامده ؟ لااقل چرا در قرآن کريم يک آيه وجود ندارد که اي پيامبر، امر تعيين خليفه و جانشين به عهده و وظيفه توست (حالا اگر مي گوييد نبايد نام علي مي آمد ! خود دستور که مي توانست به صورت کلي صادر شود !) 7- چرا در طي 70 روز فاصله غدير خم تا رحلت پيامبر هيچ سوء قصدي به جان حضرت علي صورت نگرفت؟ 8- چرا در خصوص اين موضوع مهم پيامبر اسلام از کلمه مولي استفاده مي کند که حدود 27 معني مختلف مي دهد و جالب اينجاست که حتي يکي از اين 27 مورد معناي خليفه و جانشين و اولي الامر نمي دهد! در حاليکه در لسان عرب براي اين موضوع مهم کلمات فراواني مانند: مالک، اولي الامر، سلطان، والي، حاکم، امام و... وجود داشته است. 9- چرا حتي يک نفر از اين 120 هزار نفري که به قول شما در غدير خم با حضرت علي بيعت کردند پس از شنيدن به قول شما کودتا در سقيفه به جانب مدينه نمي آيد تا علت امر را جويا شود ؟ 10- و در نهايت آيا مي دانيد چرا علماي شيعه حاضر نيستند تسليم اين حقيقت شوند ؟ آري زيرا دکان آنها براي هميشه بسته مي شود. دکان خمس، دکان تقليد، دکان صيغه و دکان ولايت فقيه و ساير خرافات تاريخي. جواب نظر:باسلامدوست گرامي؛ سوالات شما عموما در همين سايت قبلاً جواب داده شده است.جواب سوال اول: اتفاقاً يكي از جاهايي كه امام علي عليه السلام به اين حديث احتجاج كرده اند و پس از قتل عثمان هم مي باشد قضيه رحبه است كه اين روايت را احمد بن حنبل آن را ذكر كرده و الباني در السلسله الصحيحه و هيثمي در مجمع الزوائد آن را تصحيح كرده اند. اين روايت و موارد ديگر را در مقاله: «آيا امير المؤمنين عليه السلام به حديث غدير احتجاج كرده است؟» ببينيد.جواب سوال دوم: «مولي» در حديث غدير به دلايل مختلف به معني «جانشيني و اولي به نفس» است بخصوص قرائن موجود در خود اين واقعه و تصريح لغت شناسان و مفسرين چنانكه قرطبي در تفسير خود مي گويد:« (هي مولاكم) أي أولى بكم والمولى من يتولى مصالح الإنسان ثم استعمل فيمن كان ملازما للشيء» ثانياً روايت غدير فقط با لفظ مولي نيامده بلكه با لفظ «ولي» هم آمده مثلاً نسائي در خصائص روايت مي كند كه رسول الله صلي الله عليه و آله در روز غدير فرمود: «من كنت وليه فهذا وليه» و اين لفظ در كلام خلفا به معناي جانشيني به كار رفته است. در صحيح مسلم آمده است: «فَلَمَّا تُوُفِّىَ رَسُولُ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- قَالَ أَبُو بَكْرٍ أَنَا وَلِىُّ رَسُولِ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- فَجِئْتُمَا تَطْلُبُ مِيرَاثَكَ مِنَ ابْنِ أَخِيكَ وَيَطْلُبُ هَذَا مِيرَاثَ امْرَأَتِهِ مِنْ أَبِيهَا فَقَالَ أَبُو بَكْرٍ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- « مَا نُورَثُ مَا تَرَكْنَا صَدَقَةٌ ». فَرَأَيْتُمَاهُ كَاذِبًا آثِمًا غَادِرًا خَائِنًا وَاللَّهُ يَعْلَمُ إِنَّهُ لَصَادِقٌ بَارٌّ رَاشِدٌ تَابِعٌ لِلْحَقِّ ثُمَّ تُوُفِّىَ أَبُو بَكْرٍ وَأَنَا وَلِىُّ رَسُولِ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- وَوَلِىُّ أَبِى بَكْرٍ فَرَأَيْتُمَانِى كَاذِبًا آثِمًا غَادِرًا خَائِنًا .» كه تمام اين موارد در مقاله «دلالت حديث غدير بر ولايت امير مؤمنان عليه السلام» به همراه اسناد آن موجود است مراجعه نماييد. ثالثاً ما براي جانشيني حضرت علي عليه السلام فقط به اين روايت استشهاد نمي كنيم بلكه دلايل و روايات فراواني با الفاظ مختلف(ولي مولي امير خليفه امام و...) بر آن وجود دارد. برخي از دلايل روايي ما در مقاله «چهل روايت صحيح در اثبات امامت از کتاب‌هاي شيعه و سني» ذكر شده است مراجعه نماييد.در جواب از سوال سوم: طرفداران و دوستداران حضرت علي عليه السلام در زماني كه خلفا در سقيفه دنبال غصب خلافت بودند و از جيش اسامه تخلف كرده بودند در لشكر اسامه حضور داشتند و در مدينه نبودند تا در سقيفه از ايشان حمايت كنند. ثانياً آنچه به ما رسيده همه آنچه واقع شده نمي باشد بلكه وقتي فردي چيزي را غصب مي كند تمام تلاش خود را براي جلوگيري از برملا شدن آن به كار مي بندد در اينجا هم خلفا پس از غصب خلافت و به عهده گرفتن قدرت، جلوي نشر احاديث نبوي را براي اينكه نكند فضائل اميرالمومنين عليه السلام نشر پيدا كند و بعداً براي آنها مشكلي ايجاد كند گرفتند حال چگونه بگذارند كسي كتابي بنويسد و در آن به اين واقعيات اشاره كند. ثانياً وقتي ماجراي غدير و حديث رسول الله صلي الله و عليه و آله در غدير به تواتر برسد نمي توان آن را با اين احتمالات واهي مردود دانست. بلكه با توجه به قرائن و شواهد مي توان از آن تحليل صحيحي نمود كه در مقاله «اگر مراد رسول خدا (ص) از حديث غدير ، ولايت امير مؤمنان (ع) بود ، چرا در سقيفه به آن احتجاج نشد؟» و «اگر در غدير خم چندين هزار نفر حضور داشتند ، چرا بعد رسول خدا (ص) با ابوبكر بيعت كردند؟» به آن پرداخته ايم مراجعه كنيد.در جواب از سوال چهارم: تمام مردم مدينه در اين قضيه حضور داستند نسائي در سنن خود مي گويد:عن جابر بن عبد الله قال: أذن في الناس بالحج فلم يبق أحد يقدر على أن يأتي راكبا أو راجلا إلا قدم فتدارك الناس ليخرجوا معه حتى إذا جاء ذا الحليفة وولدت أسماء بنت عميس محمد بن أبي بكر فأرسلت إلى رسول الله صلى الله عليه وسلم فقال اغتسلي واستثفري بثوب ثم أهلي ففعلت.جابر مي‌گويد: رسول خدا صلي الله عليه و آله فرمان سفر حج صادر نمود، كسي نبود كه قدرت داشته باشد سواره يا پياده در اين حج شركت كند مگر اينكه حاضر بود، و در ميقات (ذو الحليفه) حاضر شدند، اسماء دختر عميس فرزندش محمد بن ابو بكر را به دنيا آورد، كسي را نزد رسول خدا فرستاد تا وظيفه اش را بداند، دستور داد تا غسل كند وخودش را به پوشاند و همراه شود. النسائي ، أحمد بن شعيب أبو عبد الرحمن ، السنن الكبرى ، ج 2 ، ص 355 ، ح3742 ، تحقيق : د.عبد الغفار سليمان البنداري ، سيد كسروي حسن ، ناشر : دار الكتب العلمية - بيروت ، الطبعة : الأولى ، 1411 - 1991 .ثانياً در بيعت هاي مشابه، بيعت گيري فقط از حاضرين مي شده است مانند بيعت مردم با رسول الله صلي الله عليه و آله در حديبيه يا بيعت خلفا در ابتداي حكومت خود. ثالثاً امامت يك امر الهي است لذا نيازي نيست كه حتما از همه مردم براي ايشان بيعت گرفته شود بخصوص كه اكثر جمعيت مسلمانان در آن واقعه حضور داشتند و رسول الله صلي الله عليه و آله فرمودند: «فَلْيُبَلِّغِ الْحَاضِرُ الْغَائِبَ وَ الْوَالِدُ الْوَلَدَ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَة؛ حاضرين به غائبين و پدر به فرزندش برساند تا روز قيامت». بيعت مردم يا عدم آن در مشروعيت آن نقشي ندارد.جواب از سوال پنجم: در آن اوضاع خفقان چه كسي جرأت چنين كاري را داشت ثانياً نشد كه نشد! شما مي خواهيد با اين دليل مضحك، روايت متواتر را زير سوال ببريد؟ روايتي كه ذهبي دانشمند شهير اهل سنت است مي گويد: «جمع طرق حديث غدير خم في أربعة أجزاء رأيت شطره فبهرني سعة رواياته وجزمت بوقوع ذلك.»محمد بن جرير طبري اسناد روايت غدير خم را در چهار جلد جمع آوري كرده است كه من قسمتي از آن را ديدم و از گستردگي روايات آن شگفت زده شدم و يقين كردم كه اين اتفاق افتاده است.الذهبي، شمس الدين محمد بن أحمد بن عثمان بن قايماز، سير أعلام النبلاء، ج 14، ص 277، تحقيق: شعيب الأرناؤوط و محمد نعيم العرقسوسي، ناشر: مؤسسة الرسالة - بيروت، الطبعة التاسعة، 1413 هـ.ثالثاً چطور انتظار داريد يك بيعت شكن عليه خود شعر بسازد و خود را در نظر آيندگان رسوا كند؟!.جواب سوال ششم در مقاله «چرا نام ائمه عليهم السلام مستقيماً در قرآن نيامده است ؟» آمده است مراجعه نماييد.جواب سوال هفتم: چون نتوانستد و حضور رسول الله صلي الله و عليه و آله را مانع آن مي ديدند. ثانياً در صورت سوء قصد، رسول الله فرد ديگري را بجاي ايشان مي گذاشت لذا صبر كرده و نقشه بهتري به زعم خودشان كشيدند تا حكومت را پس از رسول الله از مسير آن منحرف كنند. ولي بعد از رسيدن به حكومت، قصد جان حضرت علي عليه السلام را كردند كه در روايات آمده است مانند اين جريان كه در بسياري از كتب مانند تفسير برهان نورالثقلين و... آمده است: «قال أبو بكر: إذا حضر المسجد، فقم بجنبه في الصلاة، فإذا أنا سلمت فقم إليه فاضرب عنقه. قال: نعم.فسمعت أسماء بنت عميس ذلك، و كانت تحت أبي بكر، فقالت لجاريتها: اذهبي إلى منزل علي و فاطمة فأقرئيهما السلام، و قولي لعلي: إِنَّ الْمَلَأَ يَأْتَمِرُونَ بِكَ لِيَقْتُلُوكَ فَاخْرُجْ إِنِّي لَكَ مِنَ النَّاصِحِينَ، فجاءت إليهما، فقالت لعلي (عليه السلام): إن أسماء بنت عميس تقرأ عليكما السلام، و تقول: إِنَّ الْمَلَأَ يَأْتَمِرُونَ بِكَ لِيَقْتُلُوكَ فَاخْرُجْ إِنِّي لَكَ مِنَ النَّاصِحِينَ. فقال علي (عليه السلام): قولي لها: إن الله يحيل بينهم و بين ما يريدون.ثم قام و تهيأ للصلاة، و حضر المسجد، و صلى خلف أبي بكر، و خالد بن الوليد إلى جنبه معه السيف، فلما جلس أبو بكر للتشهد ندم على ما قال، و خاف الفتنة، و شدة علي (عليه السلام) و بأسه، و لم يزل متفكرا لا يجسر أن يسلم حتى ظن الناس أنه قد سها، ثم التفت إلى خالد، فقال: يا خالد، لا تفعل ما أمرتك به، السلام عليكم و رحمة الله و بركاته.»جواب سوال هشتم در جواب از دوم روشن شد.جواب سوال نهم اينكه افراد زيادي با خليفه وقت در مورد خلافت غاصبانه اش مخالفت كرده و از بيعت استنكاف كردند كه در مقاله «صحابه‌اي که مشروعيت خلافت ابوبکر را قبول نداشتند» بررسي شده است مراجعه نماييد...

:: برچسب‌ها: بنده فقط 10 تا سوال ازتون دارم تا مذهب شيطاني شيعه نابود شود , فقط هركس جوابي داره بايد فقط جواب سوال رو بده , يعني سوال رو قشنگ بخونه بعد جواب بده: 1- چرا حضرت علي در هيچ کجاي تاريخ (حتي در کتب شيعه) نفرموده اند که: عموم مردم در غدير خم با من بيعت خلافت کردند , (به خصوص پس از شهادت حضرت عثمان – در نامه ها و خطابه ها - که تمام دعواها بر سر خلافت حضرت علي بود ؟) 2- چرا هيچ يک (حتي يک نفر) از فرمانروايان و حاکمان عرب زبان (نه قبل از پيامبر اسلام و نه بعد از پيامبر اسلام) براي تعيين و معرفي جانشين خودش از کلمه مولي استفاده نکرده است ؟ (اگر اين واژه معناي خليفه و اولي الامر و جانشين مي دهد !) 3- چرا جوانان طرفدار حضرت علي در سقيفه بني ساعده به واقعه بيعت با حضرت علي در غدير خم هيچ اشاره اي نکرده و به جاي آن مي گويند: لا نبايع الا عليا (ما بيعت نمي کنيم مگر با علي) در حاليکه اگر در غدير خم بيعت کرده بودند بايد مي گفتند: ما بيعت خود با علي را نمي شکنيم ! 4- ما مي دانيم که بسياري از مردم مدينه و قبائل اطراف در غدر خم حاضر نبوده اند چرا پيامبر اسلام پس از بازگشت به مدينه از اين تعداد براي حضرت علي بيعت نمي گيرند ؟ 5- چرا در خصوص اين واقعه مهم (يعني شکستن بيعت 120 هزار نفر) هيچ مثل و شعري در همان زمان ساخته نشد ؟ و بر سر زبانها نيفتاد ؟ 6- چرا در قرآن کريم، صراحتا نام حضرت علي به عنوان خليفه و جانشين نيامده ؟ لااقل چرا در قرآن کريم يک آيه وجود ندارد که اي پيامبر، امر تعيين خليفه و جانشين به عهده و وظيفه توست (حالا اگر مي گوييد نبايد نام علي مي آمد ! خود دستور که مي توانست به صورت کلي صادر شود !) 7- چرا در طي 70 روز فاصله غدير خم تا رحلت پيامبر هيچ سوء قصدي به جان حضرت علي صورت نگرفت؟ 8- چرا در خصوص اين موضوع مهم پيامبر اسلام از کلمه مولي استفاده مي کند که حدود 27 معني مختلف مي دهد و جالب اينجاست که حتي يکي از اين 27 مورد معناي خليفه و جانشين و اولي الامر نمي دهد! در حاليکه در لسان عرب براي اين موضوع مهم کلمات فراواني مانند: مالک، اولي الامر، سلطان، والي، حاکم، امام و , , , وجود داشته است , 9- چرا حتي يک نفر از اين 120 هزار نفري که به قول شما در غدير خم با حضرت علي بيعت کردند پس از شنيدن به قول شما کودتا در سقيفه به جانب مدينه نمي آيد تا علت امر را جويا شود ؟ 10- و در نهايت آيا مي دانيد چرا علماي شيعه حاضر نيستند تسليم اين حقيقت شوند ؟ آري زيرا دکان آنها براي هميشه بسته مي شود , دکان خمس، دکان تقليد، دکان صيغه و دکان ولايت فقيه و ساير خرافات تاريخي , جواب نظر:باسلامدوست گرامي؛ سوالات شما عموما در همين سايت قبلاً جواب داده شده است , جواب سوال اول: اتفاقاً يكي از جاهايي كه امام علي عليه السلام به اين حديث احتجاج كرده اند و پس از قتل عثمان هم مي باشد قضيه رحبه است كه اين روايت را احمد بن حنبل آن را ذكر كرده و الباني در السلسله الصحيحه و هيثمي در مجمع الزوائد آن را تصحيح كرده اند , اين روايت و موارد ديگر را در مقاله: «آيا امير المؤمنين عليه السلام به حديث غدير احتجاج كرده است؟» ببينيد , جواب سوال دوم: «مولي» در حديث غدير به دلايل مختلف به معني «جانشيني و اولي به نفس» است بخصوص قرائن موجود در خود اين واقعه و تصريح لغت شناسان و مفسرين چنانكه قرطبي در تفسير خود مي گويد:« (هي مولاكم) أي أولى بكم والمولى من يتولى مصالح الإنسان ثم استعمل فيمن كان ملازما للشيء» ثانياً روايت غدير فقط با لفظ مولي نيامده بلكه با لفظ «ولي» هم آمده مثلاً نسائي در خصائص روايت مي كند كه رسول الله صلي الله عليه و آله در روز غدير فرمود: «من كنت وليه فهذا وليه» و اين لفظ در كلام خلفا به معناي جانشيني به كار رفته است , در صحيح مسلم آمده است: «فَلَمَّا تُوُفِّىَ رَسُولُ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- قَالَ أَبُو بَكْرٍ أَنَا وَلِىُّ رَسُولِ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- فَجِئْتُمَا تَطْلُبُ مِيرَاثَكَ مِنَ ابْنِ أَخِيكَ وَيَطْلُبُ هَذَا مِيرَاثَ امْرَأَتِهِ مِنْ أَبِيهَا فَقَالَ أَبُو بَكْرٍ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- « مَا نُورَثُ مَا تَرَكْنَا صَدَقَةٌ » , فَرَأَيْتُمَاهُ كَاذِبًا آثِمًا غَادِرًا خَائِنًا وَاللَّهُ يَعْلَمُ إِنَّهُ لَصَادِقٌ بَارٌّ رَاشِدٌ تَابِعٌ لِلْحَقِّ ثُمَّ تُوُفِّىَ أَبُو بَكْرٍ وَأَنَا وَلِىُّ رَسُولِ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- وَوَلِىُّ أَبِى بَكْرٍ فَرَأَيْتُمَانِى كَاذِبًا آثِمًا غَادِرًا خَائِنًا , » كه تمام اين موارد در مقاله «دلالت حديث غدير بر ولايت امير مؤمنان عليه السلام» به همراه اسناد آن موجود است مراجعه نماييد , ثالثاً ما براي جانشيني حضرت علي عليه السلام فقط به اين روايت استشهاد نمي كنيم بلكه دلايل و روايات فراواني با الفاظ مختلف(ولي مولي امير خليفه امام و , , , ) بر آن وجود دارد , برخي از دلايل روايي ما در مقاله «چهل روايت صحيح در اثبات امامت از کتاب‌هاي شيعه و سني» ذكر شده است مراجعه نماييد , در جواب از سوال سوم: طرفداران و دوستداران حضرت علي عليه السلام در زماني كه خلفا در سقيفه دنبال غصب خلافت بودند و از جيش اسامه تخلف كرده بودند در لشكر اسامه حضور داشتند و در مدينه نبودند تا در سقيفه از ايشان حمايت كنند , ثانياً آنچه به ما رسيده همه آنچه واقع شده نمي باشد بلكه وقتي فردي چيزي را غصب مي كند تمام تلاش خود را براي جلوگيري از برملا شدن آن به كار مي بندد در اينجا هم خلفا پس از غصب خلافت و به عهده گرفتن قدرت، جلوي نشر احاديث نبوي را براي اينكه نكند فضائل اميرالمومنين عليه السلام نشر پيدا كند و بعداً براي آنها مشكلي ايجاد كند گرفتند حال چگونه بگذارند كسي كتابي بنويسد و در آن به اين واقعيات اشاره كند , ثانياً وقتي ماجراي غدير و حديث رسول الله صلي الله و عليه و آله در غدير به تواتر برسد نمي توان آن را با اين احتمالات واهي مردود دانست , بلكه با توجه به قرائن و شواهد مي توان از آن تحليل صحيحي نمود كه در مقاله «اگر مراد رسول خدا (ص) از حديث غدير ، ولايت امير مؤمنان (ع) بود ، چرا در سقيفه به آن احتجاج نشد؟» و «اگر در غدير خم چندين هزار نفر حضور داشتند ، چرا بعد رسول خدا (ص) با ابوبكر بيعت كردند؟» به آن پرداخته ايم مراجعه كنيد , در جواب از سوال چهارم: تمام مردم مدينه در اين قضيه حضور داستند نسائي در سنن خود مي گويد:عن جابر بن عبد الله قال: أذن في الناس بالحج فلم يبق أحد يقدر على أن يأتي راكبا أو راجلا إلا قدم فتدارك الناس ليخرجوا معه حتى إذا جاء ذا الحليفة وولدت أسماء بنت عميس محمد بن أبي بكر فأرسلت إلى رسول الله صلى الله عليه وسلم فقال اغتسلي واستثفري بثوب ثم أهلي ففعلت , جابر مي‌گويد: رسول خدا صلي الله عليه و آله فرمان سفر حج صادر نمود، كسي نبود كه قدرت داشته باشد سواره يا پياده در اين حج شركت كند مگر اينكه حاضر بود، و در ميقات (ذو الحليفه) حاضر شدند، اسماء دختر عميس فرزندش محمد بن ابو بكر را به دنيا آورد، كسي را نزد رسول خدا فرستاد تا وظيفه اش را بداند، دستور داد تا غسل كند وخودش را به پوشاند و همراه شود , النسائي ، أحمد بن شعيب أبو عبد الرحمن ، السنن الكبرى ، ج 2 ، ص 355 ، ح3742 ، تحقيق : د , عبد الغفار سليمان البنداري ، سيد كسروي حسن ، ناشر : دار الكتب العلمية - بيروت ، الطبعة : الأولى ، 1411 - 1991 , ثانياً در بيعت هاي مشابه، بيعت گيري فقط از حاضرين مي شده است مانند بيعت مردم با رسول الله صلي الله عليه و آله در حديبيه يا بيعت خلفا در ابتداي حكومت خود , ثالثاً امامت يك امر الهي است لذا نيازي نيست كه حتما از همه مردم براي ايشان بيعت گرفته شود بخصوص كه اكثر جمعيت مسلمانان در آن واقعه حضور داشتند و رسول الله صلي الله عليه و آله فرمودند: «فَلْيُبَلِّغِ الْحَاضِرُ الْغَائِبَ وَ الْوَالِدُ الْوَلَدَ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَة؛ حاضرين به غائبين و پدر به فرزندش برساند تا روز قيامت» , بيعت مردم يا عدم آن در مشروعيت آن نقشي ندارد , جواب از سوال پنجم: در آن اوضاع خفقان چه كسي جرأت چنين كاري را داشت ثانياً نشد كه نشد! شما مي خواهيد با اين دليل مضحك، روايت متواتر را زير سوال ببريد؟ روايتي كه ذهبي دانشمند شهير اهل سنت است مي گويد: «جمع طرق حديث غدير خم في أربعة أجزاء رأيت شطره فبهرني سعة رواياته وجزمت بوقوع ذلك , »محمد بن جرير طبري اسناد روايت غدير خم را در چهار جلد جمع آوري كرده است كه من قسمتي از آن را ديدم و از گستردگي روايات آن شگفت زده شدم و يقين كردم كه اين اتفاق افتاده است , الذهبي، شمس الدين محمد بن أحمد بن عثمان بن قايماز، سير أعلام النبلاء، ج 14، ص 277، تحقيق: شعيب الأرناؤوط و محمد نعيم العرقسوسي، ناشر: مؤسسة الرسالة - بيروت، الطبعة التاسعة، 1413 هـ , ثالثاً چطور انتظار داريد يك بيعت شكن عليه خود شعر بسازد و خود را در نظر آيندگان رسوا كند؟! , جواب سوال ششم در مقاله «چرا نام ائمه عليهم السلام مستقيماً در قرآن نيامده است ؟» آمده است مراجعه نماييد , جواب سوال هفتم: چون نتوانستد و حضور رسول الله صلي الله و عليه و آله را مانع آن مي ديدند , ثانياً در صورت سوء قصد، رسول الله فرد ديگري را بجاي ايشان مي گذاشت لذا صبر كرده و نقشه بهتري به زعم خودشان كشيدند تا حكومت را پس از رسول الله از مسير آن منحرف كنند , ولي بعد از رسيدن به حكومت، قصد جان حضرت علي عليه السلام را كردند كه در روايات آمده است مانند اين جريان كه در بسياري از كتب مانند تفسير برهان نورالثقلين و , , , آمده است: «قال أبو بكر: إذا حضر المسجد، فقم بجنبه في الصلاة، فإذا أنا سلمت فقم إليه فاضرب عنقه , قال: نعم , فسمعت أسماء بنت عميس ذلك، و كانت تحت أبي بكر، فقالت لجاريتها: اذهبي إلى منزل علي و فاطمة فأقرئيهما السلام، و قولي لعلي: إِنَّ الْمَلَأَ يَأْتَمِرُونَ بِكَ لِيَقْتُلُوكَ فَاخْرُجْ إِنِّي لَكَ مِنَ النَّاصِحِينَ، فجاءت إليهما، فقالت لعلي (عليه السلام): إن أسماء بنت عميس تقرأ عليكما السلام، و تقول: إِنَّ الْمَلَأَ يَأْتَمِرُونَ بِكَ لِيَقْتُلُوكَ فَاخْرُجْ إِنِّي لَكَ مِنَ النَّاصِحِينَ , فقال علي (عليه السلام): قولي لها: إن الله يحيل بينهم و بين ما يريدون , ثم قام و تهيأ للصلاة، و حضر المسجد، و صلى خلف أبي بكر، و خالد بن الوليد إلى جنبه معه السيف، فلما جلس أبو بكر للتشهد ندم على ما قال، و خاف الفتنة، و شدة علي (عليه السلام) و بأسه، و لم يزل متفكرا لا يجسر أن يسلم حتى ظن الناس أنه قد سها، ثم التفت إلى خالد، فقال: يا خالد، لا تفعل ما أمرتك به، السلام عليكم و رحمة الله و بركاته , »جواب سوال هشتم در جواب از دوم روشن شد , جواب سوال نهم اينكه افراد زيادي با خليفه وقت در مورد خلافت غاصبانه اش مخالفت كرده و از بيعت استنكاف كردند كه در مقاله «صحابه‌اي که مشروعيت خلافت ابوبکر را قبول نداشتند» بررسي شده است مراجعه نماييد , ,